Thursday, April 24, 2008

Informal holidays….

Pengumuman… Pengumuman… Pengumuman… aku akn bercuti dari rabu hingga jumaat. Sebab ku bercuti adalah kerana semua bosku ke Bandung, Indonesia atas urusan perniagaan (trade mission). Oleh itu, xkan la aku nk dok sorg2 kt opis, kan. Jd, dtg la proposal bernas dr makcikku. Aku xyah dtg opis. Tp kena wat outdoor assignment.
1st assignmrnt is pegi Kelana Jaya – Pejabat Kastam. Uruskan psl service tax kitorg.
2nd asgmnt – pegi Public Search Room @ Kompleks Dayabumi. Search our trade mark. Nk dftr… aku dgn rela hatinya menurut perintah. Hahahahaahahaha…Dipendekkan cite, aku telah menyetelkan asgmt tu sume ari rabu, so kamis till jumaat, aku akn ade kt anjung. Aku still leh online sbb aku telah menghangkut laptop dari opisku. (atas saranan makcikku)… bahagia sungguh hidupku di atas informal holidays ini. Lalalaalalalalallaa … jgn jeles ye….

No comments: