Tuesday, April 29, 2008

Kepancitan tayarku....

Monday blues... penah dgr that word? fortunately, office aku xde monday blues. sbb tetiap hari blues. hahahahahahahha.... stlh lbh smggu aku tdo awl sbb mls nk tgk tv pakai contact lens, akhirnya aku pon pegi la wat spek baru. reasonnye sng, gaji br msk ma... sbb tu la. ade je sugar daddy nk tlg watkan spek aku. tp aku xmau! biar la usaha sendiri.chewah!!!!!
pas keje arini, aku pon p la K4 Ampang. sbb kt ctu ade Focus Point. Mcm2 la bentuk die bg. sume aku xminat. last2 aku amik yg plg murah. sbbnye, sng je. aku pakai spek mlm je. siang kompom pakai contact lens. so, aku amik yg promo rm100 je. aku nk siap arini gak sbb mls la nk ulang alik. so, kena tambah lg rm60. xkesah la. janji dpt arini gak! kena la tunggu half an hour. ok la tu. sbb aku dpt spek tu less than half an hour. kali ni aku wat spek bukan rimless. da serik pakai rimles. even muka aku ni susah nk cari bentuk spek, tp xmau wat rimless. serik! da dpt spek ni, pny la hepi. p kat keta, leh la plak tayar keta aku pancit! sengal tol.
disclaimer: aku xreti tukar tayar. hahhaahhahaahahaha...
mintak tlg pekerja2 k4, sume hampeh. last2 aku call uncle Panjang.. paksa die dtg betolkan tayar keta aku. nsb baik la bengkel die xtutup lg. die dtg, betulkan, xsampai 15 mnt, da ok. ade paku beso siot!sabar je la aku nih! kt mane aku lanyak tah. uncle suruh aku p tembak tayar. nsb baik la xyah tuka tayar baru. kalo x, kopak aku. kompom aku suh sugar daddy aku byr walaupun die br je kena rompak. hhahahahahahhahaha...
aku try la cari kedai tayar. tp sume da tutup. ye la... da kol 730 mlm. sume da balik umah...last2 uncle suh aku tinggal tyr kt kdai die. nnt die tlg p tembak. hahahahahaha...best2.. aku pecaya kt die. sbb tu la sanggop je tinggal ape2 pon. tau die leh diharap...
blk umah 1 hal lak. emi bising sbb mak xde kt umah. cm aym tecabot ekor cari mak. pelik gak aku dgn die. sebok suh aku p masjid cari mak. aku wat derk je. xkuasa aku nk p cari. kang die balik la. ats sbb aku wat derk je, pas isyak die kuar. sat je, die balik. die kate, "tok p masjid dgn cik maria." kan aku da kate, biar je la. yg sebok nape tah. mak balik, aku pon palagi..... trus ngadu kegelisahan cucu kesayangan die. emi lak diam xbesuara. hahahahhahahaha...bahagia tol leh kutuk org nih!

tayar ketaku yg flat....

spek baruku...

amcm spek aku? ok x? abaikan back ground.....




2 comments:

azam_ku said...

asalamualaikum....
cantek spack 2..kene dengan orangnyer.tapi yang menjadi tanda tanya orang macam awk nie ader ker suger daddy??hem....

Anonymous said...

asalamualaikum...hem...lawa gak r spec 2 kene dengan orangnyer....
tapi muskil gak org mcm awk nie ader suger daddy..hem...