Friday, April 25, 2008

Bingit telingaku!!!



Ni la barisan cucu-cucu Tok Ndak aku. lg 2 org sekolah...




Aku leh la nk kate suke gak la p umah Tok Ndak aku ni. Yg suke sbb leh jumpe tok ndak. Spt yg diduga, umah die penuh dgn cucu2 die. Diulangi, penuh. Ade la dlm 7 org cucu die. Semua xreti duduk diam pnya spesis. Sorg bercakap, sume nk bercakap. Sorg menjerit, sume nk menjerit. Adoi… mmg hangin r… aku lak jenis xberape gemar bising2 nih. Ape lg…. aku menggunakan title “kaklong” aku ni, meninggikan suara nk suh diorg diam. Tp sume jenis xmkn saman. Wat derk je. Hampeh tol! Aku bkn pe…sian kt tok ndak aku nih. Da tua tp xleh nk rest sbb kena jaga cucu. Kalo cucu spesis angel, ok gk. Ni spesis ape tah. Lasak & buas. Xtau la nk ckp cmne… kalo dtg umah aku nih, mst ade yg akan bedarah. Mmg menguji tahap kesabaran aku nih! Maksud aku, bkn aku belasah. Tp terjatoh merata ceruk kt umah aku. Sian la kt tok ndak aku. Sbb tu la aku xbg mak jaga sesape. Nk suh die rest je… da tua kan… cukup la die jaga aku, emi & anis berbelas taun dulu sampai skang….. tetibe rase cm poyo lak. Muakakakakakaakkakaka…






No comments: