Friday, April 11, 2008

spek pecah....


smlm aku bukak posa mkn nasik goreng ayam je. mkn kt umah. ajk membe kuar, die kt shah alam lak. terpaksa la mkn sorg. yg aku heran, die kate demam tp bile call, kt shah alam. mmg muskil la. aku nk jmp die bkn pe. die kate ade prob nk cite. mmg la da berape hari die diam.hhmmmm..lantak la. aku da ofer mkn dgn aku, die yg bz ke lain. bior kan.kang kalo memerlukan aku, pandai la die carik. berbalik pada cite mkn td, mmg kenyang gile siot. nasik die byk. puas ati r...pastu tgh la tv. ish....kabour lak spek aku ni. aku pon syok2 la menggosok lens spek. tetibe, prak.cermin pecah. hampeh tol. mmg xdapek nk diselamatkan r. terpaksa la aku pakai contact lens. memalam pakai contact lens mmg menyakitkan ati r. mata pon jd xselesa. rase pedih je. last2 aku kuarkan contact lens dan bom. terus aku tdo. heehehehhehehe...kol 9 beb da msk selimut. hebat.dgn perot kenyang,menambah perasa tol.naik la berat aku nih!tp kate je nk tdo. ade lak makhluk Allah call. nk xnk kena la jwb. maklom la...die ni jarang kt darat.asik kt udara je.layan la org merepek dgn mata yg pedih...last2 dpt gak aku tdo. tu pon da kol 11 mln. mmg time to sleep nih. tp sejak mak xde nih, tdo pon xlelap sgt. tetibe aku terjaga, upenye emi balik. aku pon melihat jam di henpon. hah???kol 3.30 pg. nk kena maki nih!sabar je la aku dgn budak nih. org suh jaga aku, last2 aku yg kena jaga die. sgt unfair. heheheheeh.........
k la. nk wat kije.repot smlm xsiap lg.hahahahahaahahaaha....doa2 la siap ek...chow timah...


p/s: gambar spek tu xnmpk sgt pecah sbb aku yg ganas ni pakai rimless spek. tp nmpk la da bercerai kan?hahahahhahaha...

No comments: