Monday, April 28, 2008

Jangan Pandang Belakang...

Aku bkn nk kutuk filem melayu nih. aku still tgk cite melayu...tp, kalo tgk, mst skt ati. xtau la nape. sbb tu la aku xtgk jgn pndg blkg(JPB) kt panggung. takut rugi duit. so bile jumaat lps astro ria tayang, (ni lg 1 sbb aku mls nk p panggung tgk cite melayu.sat je da kuar astro.rugi duit woo...) aku xlps peluang nk tgk.
cite die biase je upenye. ape yg sgt best smpi jd box office xtau la. mybe sbb time tu musim cite seram kot. so, sume org pon berebut p tgk wyg.. dlm erti kate lain, xnk ketinggalan... aku phm... yg paling menyerlah & buatkan filem ni idop, mak mah je. yg lain, hampeh. mak mah mmg superb. tp aku xpenah dgr lak die dpt anugerah lg. (xtau la penah dpt tp aku je yg xtau...) die belakon, mmg menjadi. ssh nk cari pelakon cmtu. lawak boleh, sedih boleh, garang boleh, seram pon boleh! thumb up to her! ats sbb cite ni cite lama, xyah la aku cite. kompem da ramai yg tgk....
anyway, aku still tunggu cite melayu yg betol2 best. so that, aku dgn rela hati melabur duit kt pengusaha panggung wayang tanpa sebarang sakit ati!!! i'm waiting........

No comments: