Wednesday, April 16, 2008

Selasa....

arini agk ok la...kol 12 aku kuar p Seremban. ikot bos p meeting. memula aku igt, xkesah la...janji dpt mkn. p sana, mmg la sdp dpt mkn... tp yg boringnye..kena dgr meeting. aku mmg bosan thp tapir nk dgr diorg bermeeting. duduk ats kusi kopitiam. pepeham la... kusi xde penyandar. skt belakang aku!ngantok siot. tp food die not bad. aku xkate sgt sedap. ok la...lupe lak nk kabor...name kedai die, pak tam kopitiam. so sesape yg p seremban, teringin nk mkn kt kopitiam, leh la p kdai ni. die ade 2 kedai. 1 dlm town seremban, 1 lg kt oakland commercial centre...

ni makanan yg ktorg order... nasik goreng pak tam spesel, mee kari, mee rebus, kueh teow bandung...


Air ni sdp. Apple kasturi asam boi...mmg kompem sdp!


lps mkn berat, kena la mkn ringan. so, ktorg order roti bakar.... xlengkap la p kopitiam, tp xmkn roti bakar,kan...jem wat sendiri..rase die, cm roti bakar. hahahahahaha...


No comments: