Monday, April 28, 2008

bowling....

Sabtu yg indah permai... aku, mak dgn anis p kajang. umah maksu. memula emi pon janji nk p. tp dasar lelaki. janji xleh pakai. hangin aku. dgn penuh skt ati ktorg ke kajang. bkn pe. yg nk p ni umah mak die. xkan la xnk p. tp mak die da phm perangai ank hantu die tu. terima je la... yg nk p kjg ni sbb anis nk balik uum dah. so, nk la gak p umah mak die. xkan nk dok ampang je kan... maksu aku pon msk nasik ayam. die da lame xwat nasik aym nih. maklomla... jrg terima tetamu. aku sampai, kol 1030, nasik aym da siap. mmg rezeki la. lapo seh...
pas mkn, ct lak ajk p main boling. kesian gak kt die. lame dah ajk aku. tp sblm ni maksu xbagi p. reason die, jgn biase kan. nnt asik nk p je. personally, aku suke nk expose die dgn outdoor activity like this. bkn pe. die nk jenis mkn, tdo. sports sume xnk main. asik la nk bela badan. at least kalo p boling ni ade la gak anggota badan yg bergerak. dr asik tdo jer.... so, this time maksu granted wish die to go main boling. aku la yg kena bwk. xpe... asalkan ade org byr duit boling. hahahahhaahahha....
selama aku idop, aku xtau pon kt warta bangi ade bowling centre. serious! okla tempat tu. tp xbest. hahahahahaahha... kalo sj nk main, leh la... aku dgn anis pon bknnye pandai main. lempar je bola tu, pandai la. ct mmg langsong xreti. xpe la. leh ajr. tp jenis budak xdgr kate ni susah. ade ke pegang bola cm pegang kertas????????lembik. badan beso. pgg bola cm ape je. skt mata aku tgk!d best pasrt is, bola jatuh ke belakang, die jth kt lane. aku gelak cm org gile. hahahahahahahahhahahahahahaha... bayangkan la. malu die. sian gak. tp nk wat cmne. sape soh pegang bola boling cmtu. kalo bola golf xpe la.... ct jadi addict lak main. asik dok kate best la... sian gak aku tgk. bkn pe. family aku ni cm ortodoks sket. esp mak dgn maksu. mmg xnk menerima perubahan r.... nsb baik la ktorg ni open minded. redah jer.....
dlm idop ni, xsemestinya kena belaja formally. ilmu ade kt mana2. sometimes, kite nmpk remeh. tp, benda tu la ilmu kite. so, grab anything around us. once u miss it, no turning back!!!

No comments: