Friday, November 7, 2008

kepala.aku.sakit

arini, kepala cm berat gila. malas xyah cite r. mmg wajib minggu ni rasa malas aje. adeh! td lak, my bos merangkap makcik aku call,

"kasya, today i xmasok opis. nk lik kampong. wat appointment dgn client kames dpn. isnin ke selasa ke kita sit down discuss the report"

sape wat report? aku.
aku pandai ke wat report? x
abis tu cmne? ntah
hwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aku dh la malas gila arini. adeh!!! rasa nk balik tdo je! xpe la. kang aku kaut sume document bwk balik umah. dh la sume berat + tebal2 nk mampos. hwwwwwaaaaaaaaaaaaaa lagi. sape nk tolong aku wat report??? tolong la angkat tangan. tipu pon xpe. asalkan aku senang ati. hahahahaha... gila!

aku baru plan weekend ni nk abis kan akaun anjung.. hhmmm... which 1 is my priority ek? hehehehe... (soalan malas nk wat keje.) my mood, please come here. i wish want to complete my report today! hurry lor...daaa

2 comments:

Lutfi Lokman a.k.a kamitaken said...

sedang angkat tangan neh.. tengoklah..

pemerepek said...

nampak2.. sudah senang ati. sudah senang hati. hahahaha...