Wednesday, November 19, 2008

sakit belakang

pic - aku curik dari www.rawatankesihatan.com. tq tq...


dari smlm aku sakit belakang. nk bongkok susah, nk solat, bediri tegak pon susah. aku solat dgn badan bongkok cm org tua. =( aku muda lagi.. hwaaaa...

kalo tgk pic kt ats, aku sakit bahagian L, yg kaler merah tu. atas punggong bontot pungkoq..balik umah, merengek2 kt mak. mak kata, aku byk angin kot. pastu dia suh sapu minyak angin. dia pon tolong urut belakang aku. pastu, jd lg terok, dari posisi meniarap, aku susah nk bgn. hah! sudah! mampos aku! luckily, aku leh bangun gak walaupon sakit.

aku pon anta la msg ke seseorang, dgn niat nk mengadu.

"skt blkg.=("

2 jam kemudian mendapat balasan.

"sapu ubat. sy br nk balik"

apakah?? kejam betol makhlok ini, kan? nasib baik aku xbls dgn ayt2 yg menggambarkan kekejaman emosi & ego aku! cis2! adakah anda rasa dia kejam?

A - ya
B - ya
C - ya

sila jawab. hahahahaha...

xpe.. aku masih bersalah jadi aku terima kekejaman sementara nih. bila aku dh rasa x bersalah, aku balas dgn lebih kejam. nantikan harinya ye!

harini, masih sakit, aku jalan kengkang. dlm website yg aku curik gambar tu kata,elakkan pakai kasot tumit tinggi. smlm ingat pesanan ni. arini pakai balik. siap lari2 pakai kasot tumit tinggi sbb pas lunch td, ujan lak tetiba. tetiba ke? sedangkan dh nmpk awan mendung, berat semacam je, dok melepak lg kt kedai tu. hahahaha...

aku kena avoid makan benda byk angin nih spt makanan pedas2 & asam. asam?? br td aku makan asam sbb aku loya. hehehe.. aku cepat loya la..lps mkn mst cari asam. hmmm.. x elox betol! makan pedas lak, pon baru td aku lunch makan sambal belacan macam makan kuah masak asam tumis! xpedas, x kick la. cmne nk mkn kalo xpds??? hohohohoho...

tanggong la akibatnya. aku masih kengkang ini hari. nt dh ok, aku bgtau,k!! daaa... nk wat repot.

1 comment:

shazlina said...

kau nak lawan aku yang mengandung ini ka