Tuesday, November 18, 2008

miss my blog

betol ke aku miss blog aku nih? hahahaha... lama aku xupdate, kan. aku sgt bz dgn repot development for tadika islam aku. asik cari info sana sini. diskas dgn makcik aku, kuar meeting. jumpa sana, jumpa sini. no time for my blog.. poor u, my blog!!! arini presentation repot dh setel. aku tgh nk wat full repot lak. tp xpe. sat je. so, luang masa sat dgn my blog. hehehehe...

mcm2 jd dlm idop aku for the past a week. makcik aku masok hospt balik jumaat lps. lung dia bocor balik. sabtu aku xp tgk dia. sbb kena abiskan akaun anjung yg dh lama gila pending tuh, p kenduri, attend funeral lg. adoi... ahad br p melawat dia. alhamdulillah.. dia dh ok. arini, tube dia dh leh bukak. & doc kate after this, insyaallah xkan bocor lagi. so, we pray 4 d best ya!

repot yg dh siap ni, patotnya makcik aku yg cek. tp sbb dia admitted, so, haji la yg cek. aku wat about seminggu gak la, nk siapkan sume. haji cek, sejam dia dh siap. perghhhhh!!! kagum aku dgn org lama nih! aku de pendapat, tp xtau nk campak masok ke mana. even read the report itself, aku dh rasa nk muntah. hahahaha... kompom kena blaja lg nih! ilmu masih cetek.

my personal life also mcm2 jd. too sensitive to discuss here. so, let it b secret. hehehehe...just my body feel like something wrong somewhere. aku rasa nk demam tp xtau la bila. lemah 1 badan. pasni leh la demam coz report dh siap. hehehehe.. aku br balik lunch ni. so, nk siapkan full report lak, k. lenkali aku menulis lg...

No comments: