Thursday, November 27, 2008

mimpi

smlm aku mimpi. bagi manusia biasa cm kita semua ni, mimpi terbahagi kepada 2. mainan syaitan @ ilham dari Allah.

aku mimpi aku solat subuh di masjid. ramai jugak jiran2 aku yg wujud dlm mimpi aku nih..aku solat agak di akhir waktu. imam dah habis, kiranya aku masbuk laa..pastu tgh aku sujud, ade pakcik mana tah dtg suntut bontot pungkoq aku. sakit agaknya sbb aku nangis2 tgh sujud.

pastu aku terjaga dengan air mata basah kt pipi aku. perghhh!!! gila real nih. tgk henset, upanya dh pukol 6.09 am, waktu utk menunaikan solat subuh. aku rasa, mimpi aku tu 1 ilham dari Allah nk suh bangun. syukur sbb Allah masih nk beri nyawa aku. dibuatnya aku mati akibat kesakitan disuntut oleh pakcik itu, naya je..

ni 2nd time aku mimpi menangis, bila bgn mmg menangis betol2. 1st time dlu sbb mimpi arwah abah. jaga2, tgh tersedu2 menangis sampai merah idong. hebat x aku? hehehehe...

tadi masa lalu kt jalan ampang, dpn BH petrol (sapa yg biasa lalu, mst tau) ade eksiden kete dgn moto. xtau la what happen to the rider coz dia terbaring tepi jalan ats rumput. hope dia selamat. mintak dijauhkan Allah dari aku terlibat dlm eksiden ni. skang ni, kete dgn moto sama byk kt ats jalan. nk ke kiri @ kanan kena hati2 sgt sbb takot tercium moto.

No comments: