Thursday, December 11, 2008

air rasa manggis


weekend lps, dok tgk tb. maklom laa.. cuti lama, kan..macam2 iklan ada kt tb..iklan bgs utk 2 pihak, penjual & pembeli. utk penjual, boleh lariskan business. utk pembeli, leh abiskan duit beli sume benda yg diiklankan sbb pengaruh iklan cukup besar.

tanpa iklan, cmne perniagaan nk dikenali oleh pembeli?? esp utk food & beverages business. iklan memainkan peranan penting sama ada produk akan laris @ terpaksa ditarik balik dari pasaran kerana ketiadaan pembeli.

aku ni mmg cpt terpengaruh dgn iklan. naluri sama dgn budak2. budak2, kalo tgk iklan, kompom terpedaya. cmtu la aku. pantang nmpk iklan baru, mst nk beli. ishk3....so, tarikan iklan terbaru is marigold peel fresh mangosteen. so, selasa lps, aku ke k4. tujuan nk beli susu anlene gold nenek aku je. tp, saja lalu dpn rak yg display air kotak ni terserempak dgn air ni. terus teringat nafsu aku yg nk minum air ni. hehehehe..

kesimpulannya, aku beli. balik umah tayang2 kt jantan 2 ekor tu. huhuhu.. anis ok lg. dia nk jugak tambah2 makanan dlm umah. kalo setan yg nama emi tu, kim salam. yg dia tau, makan melahap cm bela hantu raya segala yg ada dlm umah tanpa inisiatif utk menambah. kuang asam betol!!!! dulu, sblm emi keje, ktorg kalo beli maggi, kena sorok sbb nt dia abiskan tanpa belas kasihan. skang ni dh ok la. masing2 mengeluarkan duit mencarum dlm perbelanjaan umah..

berbalik kpd cite air td, rasa dia cm manggis r. tp xde la cm manggis sgt. 15% dari rasa manggis ada la kot.. tu je aku nk belagak cite sbnrnya..hehehehehe..

No comments: