Friday, December 5, 2008

down

selepas beberapa hari bekerja dgn memerah otak, akhirnya pg td aku bgn dgn kepala yg berdenyut2.. makan mi goren, muntah balik.. tanda2 nk demam. mandi, basah rambut, lega sket. memula nk anta msg kt bos, xnk p opis. tp mengenangkan keje yg byk, harus tiba di opis juga. sementelah bos nk guna laptop opis yg menjadi harta karun aku sekian lamanya. hehehehe...

hari ni, minuman peneman aku ialah 100 plus. aku biasanya mengelak minum 100+ sbb selalunya, lps minum mst aku demam. tp, ni sbb nk keluarkan segala kepanasan bdn & ketidakseimbangan badan, aku minum jugak. hohohoho..

lupa lak, smlm aku tgk 1 rancangan "menarik" kt tb9 - gadis melayu. tgk la rancangan ni weh. pas tgk, mesti korg tertanya2. cmne la diorg ni yg jd 8 finalist. soalan xde jawapan. paling aku suka, sesi last skali, jwb soalan dari juri. sori to say. muka sume ok laa..tp cm bimbo je. juri tanya lain, jawab lain. ape kes??? kalo sorg yg cmni, leh tahan gak. ni mostly, cm xdgr soalan je. mesti time skolah dlu, korg tdo dlm kelas, kan?? aku pon tdo gak. xde la sampai org tny lain, aku jwb lain. langsong lari topik. kalo aku cekgu, aku bg 2 markah out of 10. nasib baik aku bukan cekgu. =)

cm xpuas ati gak sbb smlm xde penyingkiran. mengikut firasat aku, patot ade sorg yg ditendang kuar. tp, juri lg tau ape yg jd sbnrnya. huhuhu..

task diorg smlm ni, kena masak. yg best, 1 group ni, nk masak sambal sotong. bukan sotong idop tu. tp sotong kering. aku yg pandai makan je ni pon tau.. nk masak sotong spesis tu, kenala rendam dlu. ini x, ko main masak je. sape la yg leh makan sotong keras cmtu weh?? tah hapa2 je.. wat malu je. hahahaha..

k la. aku sbnrnya pening kepala ni. tp leh je merepek2 kan? hehehehehe... so, arini, agk senget + sengal sket. lambat la siap keje aku nih! =(

bye..ptg nt aku update lg ye. tata..

No comments: