Monday, December 22, 2008

presentation day!

byk gila benda nk update. tunggu aku betol2 free. arini, whole day aku ada presentation kt mecd. so, xleh nk update. awal tau aku sampai opis arini! we hv to be there by 10 am. aku masok awl sbb nk compile all documents, bwk p mecd. sbnrnya, aku agk kecut perot. this is my 1st time to attend the JIPP. xtau cmne scenarionya. yg wat aku kecot perot lg, most info for this presentation, aku yg wat. makcik aku just make-up bgi cantek & betolkan mana2 info yg salah!

kompom bukan aku yg kena present. mesti la haji yg kena, kan? tp, aku tetap akan kecot perot. 3 fasa sekaligus kena present. bos2 aku relax je. aku je yg kecot perot. hampas!!!! ni aku tengah charge bateri laptop. mana la tau... kot2 terpaksa mengeluarkan laptop.. lagipon, sebab kemungkinan melekap kt mecd sampai petang adalah tinggi, aku bwk gak keje lain. kot2 la ada masa nk curi2 siapkan keje lain. xketinggalan, aku juga bwk chq butt..mana la tau..kot2 leh wat akaun. tp cm harapan je laa... heheheheheh..

p/s: br pasan.. dlm para 2, byk sungguh word "kot". hahahaha.. nt aku update ek.... jgn marah!! tata..

No comments: