Wednesday, December 24, 2008

isteri pemalas

smlm aku tgk semanis kurma. slalunya, aku xtgk. mak dgn anis je tgk. tp, smlm aku masih melekat ats kusi tanpa perasaan utk blah cm slalu. topik smlm agk menarik. "isteri pemalas". maksud pemalas tu luas. paling basic, mls nk wat keje umah. termasok dlm konteks pemalas - malas mandi, malas nk pakai deodorant. mcm2 jenis pemalas daaa...

tetamu undangannya salwa abdul rahman (former penyanyi) & safura yacob. seriously, ktorg xpasan tu safura sbb dia dh pakai tudung. Alhamdulillah.. berubah ke arah kebaikan. subhanallah.. lawa dia..dah makin ramai artis berubah ke arah kebaikan. bagus bagus bagus..



set dh cantik. sbb furniture sume british style. cumanya, jam kt belakang tu tetamu undangan tu dh mati. kalo jam tu masih berdetik, rasanya lg elok kot.. sekadar pandangan..


*****************************************************


pagi ni aku bgn awl. kol 5.15 am dh otw ke kl sentral. nk menghangkot tok su dgn mak ngah anak beranak. ni 1st time aku drive ke kl sentral. konvoi dgn anis. dia naik moto, aku naik kete. aku blur2 gak la jalan dia. hehehehe..pastu, dh sampai sana, aku igt nk tunggu dlm kete je. mls nk masok parking. tp perot aku wat hal plak laaa.. kena la cari parking. ktorg tawaf 1 kl sentral sbb xpasan jalan masok ke parking lot dia. cilakak betol!


my attire - tshirt lengan pendek kaler biru, suar trek suit kaler biru tu, tudung kaler coklat, selipar jepun. boleh??? hahahahaha.. anis kata,

"baju kita cm br bgn tdo je, kaklong"
"lek r. kita org kl. yg pakai beria pg2 buta ni, org luar je"

hahahaha.. ayt cover line. aku selamba je pakai cmtu sbb igt xnk turun dari kete. tp sbb perot meragam, belasah je la. hahahaha...

parking lot ada 3 level, autopay machine ade 1 je. boleh??? pastu, out of service lak tu pg2 cmni! kena p customer service centre. yg jaga lak tgh tdo. boleh?? tepaksa lak aku menjerit2 cm org gila panggil dia sbb nk byr parking. cis!

so, arini toksu dtg, esk mak ndak lak. meriah KL sbb org kampong dtg cni. best best. tp aku xtau nk bwk budak2 tu jln ke mana. lom gaji maaa... igt nk p bukit belacan dh la, kan? leh mandi. macam la umah aku xde air, kan? tgk la mood aku esk cmne. =)




No comments: