Tuesday, December 23, 2008

gambar yg menghiburkan hati lara

ats sbb aku tgh bengang dgn printer aku ni, aku decide nk upload gambar2 yg menyenangkan & menghiburkan hati lara aku.

1. emilia elaisya

si kenit ni adik iwan. nama adik beradik dia best je. nurin nadhirah, idhwan izani & emilia elaisya.
skang ni, aku p tgk mana2 baby pon, sume xbedung. mmg dh xyah bedung ek... mcm budak kenit ni, slamba je terkangkang cmtu. hehehehehe...xkesah la. asalkan sehat!


mmg macam muka nurin. tp, nurin dgn iwan xkesah pon psl adik dia ni. maklom la.. diorg dh biasa ber2.


2. rania hani

yg ni, aku xtau nama penuh. sori ek. aku panggil rania je. rania ank sapa? of coz ank yah. hehehehehe.. ni 2nd time jumpa budak kenit ni. aritu tgk dia masa br pas besalin je. skang dh 7 bulan umo dia. mmg comel gila! pastu dia ni diam je. xbunyi mulut langsong! skang dh pandai merangkak. eh, jap! yg aku sebok2 wat review psl budak ni nape ek? dh xcukup ke ibu dia asik stori psl dia? hehehehe... tp mmg comel la si kecek ni!


rania ni, mmg ikot muka nenek dia, mak si yah. cm jepun muka budak kenit nih!

jumpa dia ahad lepas kt umah shaz. tu pon sbb nk melawat shaz yg baru bersalin.. ajk gak yg lain. tp sume ade hal. so, aku dgn yah je la.. kalo x, mst meriah umah shaz dgn budak2 kenit yg lain..


3. muhammad al-afiq

ni lak ank shaz. ape nk komen ek? no komen la. hehehehehe..




4. mohd firdaus

yg ni ank en.shukri. dia bukan la sekategori dgn budak2 kenit kt ats tu. tp, dia ni antara menghibur ati aku kt opis ni. hehehehe...

dia tgh cuti sem. so, dia dtg opis, tlg ktorg wat keje. dia dok sblh cubicle aku. kalo borak dgn dia, mst aku gelak cm org gila. ada je nk wat lawak. at least ada gak org nk teman aku borak. huhuhu...muda lagi.. br 19 taun. jumaat lps, dia ada wat salah. panas ati aku. nasib baik ko ank bos!


dia ni suka benor godek2 henpon aku. mcm2 dia ajar. ni la hasilnya. not bad huh??


1 comment:

FatiYahh said...

yang last tu anak siapa?
hohoho