Wednesday, December 31, 2008

happy! happy! happy!

aku sangat hepi. blogger-emoticon.blogspot.com

sbb leh install ini emoticon. thanks to ublogger-emoticon.blogspot.com

tapi, patot ke aku happy di kala kawan dilanda kesedihan rumah tangga? blogger-emoticon.blogspot.com

aku dah xtau nk tolong macam mana.byk sbb napa aku xleh tolong. antaranya:

1. aku org luar, xde pertalian family pon
2. aku xkawen lg. xlayak bg advice.blogger-emoticon.blogspot.com

camne ek? kadang2 rasa menyesal sbb pujuk dia utk kawen. masa pujuk tu, aku terkenang budi parents dia. parents dia baik. byk tolong family aku. diorg pon dh anggap aku cm anak sendiri. blogger-emoticon.blogspot.com aku pujuk dia sbb xnk dia kecikkan ati parents dia. dia ni mamak, so culture diorg is parents yg carikan jodoh. horror, right??

walau mcm mana kesal sekalipon, dia dh selamat kwen & dh dpt anak. tp masalah xlekang dari dia. makin bertimpa2. yg mampu aku ckp, Allah xkan duga kita dgn bebanan yg kita xmampu tanggung. setakat ni, nasihat ni dia pegang kukuh. tp xtau sampai bila dia boleh bertahan. sampai 1 ketika, runtuh jugak tembok kesabaran, kan?

Allah duga setiap org dgn lain2 dugaan.. sabar, mmg boleh sabar. tapi sampai bila? aku doakan, Allah tetap bagi kesabaran kt dia. skrg, aku serahkan pd dia utk wat keputusan. aku & kwn2 lain akan tetap sokong keputusan ko, shaz. xkira apa pon! kalo kita tetap tabah, ganjaran akan lebih bermakna, kan? blogger-emoticon.blogspot.com

No comments: