Wednesday, December 3, 2008

best best


this week aku agk bz. kena siapkan phase 1 development. bos nk present jumaat ni. meghoyan gak nk wat. sbb tu ajk xupdate blog (alasan!)

td call client. dia ni org kedah. syok borak loghat utara ni.

aku: kami igt nk present jumaat ni.
client: jumaat ni kami xdak. p jakarta. suma p.
aku: laaa.. ya ka. awt x ajk (muka xmalu. heheheh) bila balik cni?
client: isnin
aku: raya sana la no..
client: dak aih. sempat balik raya cni. hehehe..
aku: kalo cmtu xpa la.. slmt hari raya na..

letak je tepon, rasa best gila. terus aku menaip di blog ini. bangga bangga.. aku bukan xnk wat keje. info xcukup sbnrnya. xkan la nk present bodo2 je. xbest la kan...

byk cite nk share tau. tp xsempat nk menaip.

aku start dgn sabtu malam la ye..

sabtu malam, aku, anis, nenek aku, emi p gleneagles (betol ke eja? belasah je la) kt jalan ampang. aku dari ampang, menghala ke KL. jln jem. pelik aku. upanya, ada eksiden kt arah bertentangan, yg menghala ke ampang. adeh. moto dgn bas kot sbb ade sorg pakai topi keledar, dh baring ats jln, tutup dgn plastik itam. ade 1 bas berenti tepi jln, without penumpang. agk2, betol x tekaan rambang aku? hehehehe...

ngeri weh. kalo waktu pg yg eksiden, kompom leh terbang semangat aku neh! ni nasib baik malam.

p gleneagles sbb nk melawat kak zaimah. dia baru deliver a cute baby girl. adik si iwan la nih. frust iwan sbb dia igt adik dia lelaki, upanya pompuan. baby ni mcm muka nurin (kakak iwan) masa kecik. cute seh!!! aku dpt pegang dia. belasah je la pegang budak ni. comel. aku soka aku soka..

nama xtau lagi...

masa aku pegang dia, kain dia dh serabai dah. pastu nurse pon masok. hehehe... cekap betol nurse tu.sekejap je dh berbalut cantek budak kecek ni! ye la kan.. dah keje kt private hospital, kena la cekap & efficient. kalo x, sapa nk byr gaji dia kan? kan? kan?

smlm lak aku p ampang puteri masa lunch. melawat pak tam aku. dia nk wat operation sbb hernia. tp, dia ni under special observation sbb dia pakai injap besi. dlu injap dia koyak, so tukar besi. dia kena makan ubat utk cairkan darah dia. if pekat, takot lekat kt injap dia, kesian kan? sbb dia xsehat, dai xkwen sampai skang sbb dia xnk susahkan org. cm cite drama kan? tp, itulah realitinya...

so, sbb nk operate hernia yg cuma sejam lebih ni, dia kena masok hosp 3 hari awl & kuar 3 hari lmbt. ramai jugak yg melawat dia smlm. ade mak teh, pak njang, pakcik and mak uda. aku pelik tgk kemunculan pak njang. slalu, dia la yg paling liat nk muncul. tu pon dia curi lunch hour dia. sori ye pak njang. skdr luahan rasa...nasib baik dia dok single room. leh la ktorg memekak bercerita mcm dok dlm umah je. hehehhe...

katil dia bukan utk dia rehat. tp utk ktorg duduk sbb kusi cuma ade 2 je. hehehehe...

td pas zohor dia operate. doakan dia selamat ok...

ni bukan gambar pesakit. ni gambar pelawat. si kecek ni ank pakcik aku sdg didukung oleh mak uda aku. mak uda cuti half day. mcm la nk jaga pak tam! balik berehat kt umah je. hampeh! hampeh! nama si kecek ni - mohd amsyar. asik menjerit2 je. baru 4 bulan nih...



No comments: