Thursday, February 5, 2009

ade lagi taktik nih..

auditor dtg opis aku. dari mohd noor & associates. kena la dok dating dgn dia. dtg 2 org. pompuan. ceh. xbest dating. kalo laki, ok gak. hahahhaha.. tp, tu la hakikat yg perlu dihadapi. jarang lelaki nk keje kt odit firm. sbb jarang gak lelaki nak amik course accounting. blogger-emoticon.blogspot.com

ats sbb opis ada tetamu, harus aku balik lewat sket kan... menghormati tetamu, xkan nk halau diorg balik lak. lalalalalalala...

kuar opis kol 640. kompom la jem.blogger-emoticon.blogspot.com bgs gak. leh eksesais kaki aku! hampeh!!!!! dari exit akleh sampai ke taman kosas, byk betol kete. apasal tah! terpaksa la aku gunakan skil mencelit aku. ngehngehngeh..

aku lak mmg spesis bwk kete xbukak ekon.. tetibe, ade 1 kete benti sblh kete aku, turunkan tingkap, pastu dia tanya,

"kak, cmne nk g k4 ampang?"

"jln terus, sampai lampu isyarat ke3, belok kanan" aku menjawab sambil menjerit2. aku br discover, dlm keadaan bwh sedar, aku menjawab tanpa berfikir panjang.

"ok kak. time kaseh. bg no fon kak"

"hahahhaha" aku wat bodo je la. xkuasa aku nk melayan. then aku terus ke dpn (mencelok la nih) kete tu pon ikot gak. aku lepak je la. siap bersila lg dlm kete sementara tunggu lampu ijau. aku pon nengok blkg. sekali mamat tu kuar daaa.. malangnya, lampu dah ijau. aku pon msk ger, blah je laa..

sampai 1 lgi traffic light. leh pulak mamat ni ade kt lane sblh aku, tp blkg sket r dari kete aku. siap dia jerit lagi..

"kak, nk bagi name card ni ha..."

"jauh la..."

kebetulan, lampu dh ijau. masok gear, blah la. mls nk layan. hahahahaha..tapi bila pk balik. rugi la aku. xdpt name card mamat tu.. xpela..

buat pengetahuan korg, mamat tu biasa je. aku yg ngada2 nk cite. sbb aku xsangka, ada lagi kejadian cmtu di zaman moden ni. hahahahaha..

No comments: