Wednesday, February 4, 2009

anak betung @ tv9

aku: ape lagu tema cite ni ek?
hanis: ko dgr je la. mst ko tekejut.
aku: lagu apa? (gaya cm dlm 3 abdul, scene yg sarimah masok kedai p.ramlee pastu ade sorg pompuan masok & p.ramlee bgtau dia, ada lagu baru. pastu dia tanya: lagu apa? )

tiba2, berkumandang la selawat syifa' nyanyian kumpulan hijaz. terus aku ketawa. kenapa ketawa? aku ingat lagu apa. skali selawat daaa. jahil betol aku nih!

macam2 komen aku baca kt internet psl cite nih. yg memuji ramai, yg mengutok lagiiiii la ramai.biasa la.. lumrah manusia. mana de yg puas ati, kan?

pada aku, cite ni bagus. kenapa? sbb hampir kesemua pelakonnya adalah muka2 lama yg mmg boleh belakon & bukan tunggol kayu penyeri drama.

episod smlm, psl bagio (vokalis damasutra) jd gila.

sblm2 ni, dia suka nyanyi lagu ni,

"oh bedah..bedahwati..engkau lah pujaan hati.."

pastu hairie othman selalu berzikir dgn selawat syifa'. selawat ni mmg ada mcm2 kebaikan. leh baca kt sini.


mata si malika ni lawa la. sebelah itam, sblh pakai lens. dlm gmbr atas ni, dia pakai lens belah kanan. masa belakon, belah kiri. dia lupa kot. hahahaha...ramai gak yg komen pasal pakaian sheila rusly ni. ye la.. bertudung, pakai ketat2. tudung lak style tok ti..just dia xde la kuarkan rambut cm tok ti tu...

dasyat betol penangan ilmu hitam, kan.. org baik pon boleh jadi jahat. bila nafsu dh menguasai diri. halal & haram dah x dipertimbangkan. harap2, kita bukan la termasok dlm golongan tu...


Ya Allah..tetapkan lah hati-hati kami.

No comments: