Sunday, February 15, 2009

beri laluan! beri laluan!

td aku kuar. nk ke pudu. anta kawan anis. dia nk balik Bukit mertajam. perghhh!!! start KLCC, jln ke KL sume ditutup sempena le tour. jln jem xyah ckp laa.. byk sungguh kete kt KL nih! jauh sungguh jln yg harus dilalui semata2 nk ke pudu. haih!

nk balik lagi seksa. terpaksa ikot jln tun sambathan. sungguh jauh! akhirnya niat nk naik akleh termakbol jua. blogger-emoticon.blogspot.com dasat2..

boring lak dok umah ni. pg td dh baca buku sket. niat nk sambung, maybe malam nt la.

agak frust sbb nota CF sume dh buang. aku igt ada lg, upanya masa sesi pencerahan, sume aku buang. masa tu buang tanpa perasaan bersalah. arini rasa sungguh sedih sbb xde nota utk direfer. tapi xpela. leh wat nota baru.blogger-emoticon.blogspot.com

ptg2 yg berangin sepoi2 nih, aku duduk menonton cite isteri untuk suamiku. pelik sungguh cite nih. sat si A jd 1st wife, B jd 2nd wife. tetiba yg 1st wife jd 2nd wife utk lelaki lain lak. heran bin pelik sungguh!

informasi: upin & ipin dh kembali ke tv9. setiap hari, diulang, setiap hari. isnin-rabu = episod baru, rabu - sabtu = ulangan episod mingguan. masa tayangan, standard r.. 5 menet. ahad lak, masa tayangan 30 menet. ulangan episod isnin - rabu. menarik, kan???


korang dh p tgk geng: pengembaraan bermula? aku xsempat lg la.. sedih2.. aku baca review, ramai yg ckp best. bila la aku leh p tgk nih??

baru plan nk tgk kat cap square. tp xde lak dia tayang kt capsquare. hampa + keciwa.blogger-emoticon.blogspot.com


No comments: