Friday, February 20, 2009

sekilas

1. Class rep utk subject leadership dh drop paper.

hahahaha.. so, xde class rep la skang.




2. sume dh renew.

aku dh renew insurance, road tax & lesen. cmne aku leh renew? hehehehe.. pinjam duit opis dulu, bayar pakai duit rebate. lalalalala....

ni 1st time aku renew road tax sendiri. dulu suh agen watkan sume. kali ni berdikari laaa..

baru aku tau. nk renew road tax, first must renew insurance dlu. aku call kak su, secepat kilat dia wat, terus fax cover note kt aku. tq kak su. efficient gila! aku dpt je cover note, terus p pejabat pos. renew road tax. alhamdulillah... rm70 je. terus isi borang claim rebate. dpt la rm625. pastu renew lesen lak. igt nk renew 2 taun sekaligus. tp ats sbb xcukup lg sepuloh hengget, renew setaun je laaa..

masok opis, terus kira hutang dgn opis. officially, aku xde hutang sbb tolak dgn travelling claim aku. yeayyy...



3. settle!

ape ni? ape ni? ngehngehngeh..


voucher kenny rogers dh langsai. lalalalalala...

setibanya aku ke rumah dari ofis, terus ku buka laptopku. utk mencari di manakah kenny rogers terdekat. mengikut firasatku, di ampang point terdapat seketol restoran kenny rogers. makcikku bilang tiada! harusku mencari di internet nih!

tepat tekaanku. mmg ada seketol. so, pas maghrib , aku pon memulakan misi membeli ayam golek kenny rogers di ampang point. sumpah aku xtau celah mana restorannya! masok ampang point, keluar balik sbb aku tau, mmg xde benda alah tu dlm ampang point. melilau2 aku kt sekitar ampang point. cm org gila jek! dh la sorg2. hehehehe..

pusing punya pusing, upanya belakang restoren pelita nasik kandaq je. leh aku xperasan. cet! heran bin ajaib! kosong je kenny rogers ni. dia ni dlm list kena boikot ke? tetiba rasa cm x alert dgn perkembangan boikot semasa. blogger-emoticon.blogspot.com

order 3 set sbb ct ade kt umah. time bayar la best. sbb leh pakai voucher free tuh. save 20 hengget. blogger-emoticon.blogspot.com

berkhasiatnya makan malam aku.. penuh sayur2an.. abaikan ayam itu ye...


ats sbb aku dh kenyang gila, so kena la tdo. impian awl nk stadi decision analysis terbatal dgn sendirinya. sekian dimaklomkan! blogger-emoticon.blogspot.com




4. KEHADAPAN JAMADILAH SALWA, hepi bday

serius aku lupa. teringat sbb borak dgn ba'yah.

so, hepi bday ye ciK SALWA....

semoga panjang umo, murah rezeqi, ditetapkan iman.. amiiiinnnn...

p/s: thanks to aniza. nasib baik dh sambot in advance, kan? kan? kan?

No comments: