Friday, February 27, 2009

allah masih sayang aku...

aku nyaris eksiden smlm. kt pandan indah. salah sendiri. lampu dh merah, still nak jalan. kebetulan ade kete dari lane kiri nk ke kanan. aku brek sampai berasap tayar! nasib baik leh kawal stereng. just tayar aku terkena divider gak la. terkejut gila.

terasa lembek kaki aku.

ye, salah sendiri.

mmg salah sendiri.

skrg sudah insaf!

pg td drive dgn penuh hati2.

masih fobia.

allah mmg masih sayangkan aku.

pengajaran utk aku.

pasni, naik kete, baca bismillah. baca doa naik kenderaan. jgn merempet. jgn langgar lampu merah.

insaf...insaf....insaf...blogger-emoticon.blogspot.com

brapa lama? hope lama la....blogger-emoticon.blogspot.com

2 comments:

vtec said...

ko ni mmg suke bwk laju,jgn wei mmg kekadang ade gak org yg xtgk dulu sblm jln, mmgla dah hijau tp kenala tgk gak kan

pemerepek said...

ye..

sudah insaf ni. skang aku drive a bit slow & careful laa...

tp, menduga kesabaran gak nk bwk kete slow2 nih...

aku rasa jauh benau opis dgn umah aku nih!