Thursday, February 5, 2009

kegunaan agen insurans

aku ni mmg xsuka insurans.

last year amik life insurans sbb xtahan dgr agen tu becakap. boleh???

ats sbb bulan ni aku kena renew road tax, tepaksa la amik tau serba sikit psl insurans.

nasib baik la opis aku ada agen insurans yg bagus. dia dtg opis aku nk tanya psl insurans kete aku..mcm2 la dia tanya. pastu dia cite psl NCD. ats sbb aku dh pakai kete 1 taun, aku entitled to get 25% NCD. hoyeh..hoyeh..

diskas dgn en.shukri, gedebak gedebuk, decide nk insure for 28k only. murah la sket premiumnya, kan..slps pengiraan premium insurans secara komprehensif oleh agen insurans itu, angka yg perlu dibayar RM780 ++ termasok road tax. mana nk hangkot duit nih???? blogger-emoticon.blogspot.comterpaksa la pinjam dari opis dlu. blogger-emoticon.blogspot.com opis aku ni along ke ha?

tu laaa...xreti nk simpan duit. kan dh tersepit time cmni.

ingatan utk sume: sila menyimpan duit. jgn jd cm aku!blogger-emoticon.blogspot.com


notatangan aku: byk pulak nyamok malam nih. maklom la.. lepas ujan. cmne la nk bukak kipas. sejuk nih..patot x aku bakar kelambu. mana mak letak kelambu ni ha?????blogger-emoticon.blogspot.com
blogger-emoticon.blogspot.com

No comments: