Saturday, February 14, 2009

home sweet home

finally aku sampai umah.

sampai umah maksu, dia beli char keow teow as our lunch.

dah kenyang, cabot balik umah. pesanan penaja: "hati2 bawa kereta", jawapan: "jgn risau, sy pemandu berhemah"blogger-emoticon.blogspot.com

sampai umah, selongkar beg yg mmg banyak tuh. bwk baju cm nk dok sebulan. cis!

tetiba, perotku bergolak. bukan kah aku sudah makan???

mak masik sup ayam. walau ke mana pon aku pegi, macam mana sedap pon makanan kt luar tu, tetap xleh celen masakan nenek aku. sambal belacan dia mmg marvellous!!!! bukan ke aku xleh makan pedas2?? cm lupa2 jek...blogger-emoticon.blogspot.com bila aku igt pesanan doctor ni ek?? ahaaa..lps makan. lalalalalala.. sedap..sedap... sedap...

2 comments:

aliaaroslan said...

best camne pon makan kat luar / hotel tu, sedap lagi masakan mak kan..

pemerepek said...

betol betol betol...

masak telor pon sedap..

dengan syarat mak masak la.. bukan aku. aku msk xsdp. hehehehhhe...