Friday, February 6, 2009

hari jumaat hari tutup aurat, k!

jumaat penghulu segala hari. so, sila la pakai pakaian yg menutup aurat sket...

pg2, pas parking, aku dgn ayunya sempoi bejalan ke opis. arini pakai tshirt je. jumaat kami sempoi sket. lagipon xde appointment dgn mana2 client.

tetiba tenampak 1 pompuan pakai kebaya pendek. mmg comel kalo pompuan pakai kebaya pendek ni. tp aku xpakai la kan. sbb aku tau, kalo aku pakai, kompom xcomel. blogger-emoticon.blogspot.com

dari belakang, mmg comel mek ni. dari depan. pergh!!! kain belah dpn upanya. dah la xpakai petticoat. mmg seksi seksa aku menengoknya.

adoyai.. dah la arini ari jumaat. kesian lelaki2 yg tgk dia arini. mek ni dh la naik komuter. ngehngehngeh..xpsl2 ilang pahala, dpt dosa...

mesti korg pelik, kan? cmne la aku kenal dia. kalo korg nk tau, dia ni org dari pejabat auditor aku. huahuahua..aku masok opis kol 920. dia sampai kol 820. amcm????

xpsl2 aku dpt dosa sbb ngumpat dia. dgn korg skali pon kena tempias. lalalala...tu la gunanya kawan, kan? masa susah & senang bersama2...

No comments: