Monday, February 16, 2009

sapa nk ikot??

aku dpt 2 voucher utk makan kt kenny roger worth rm20, valid till 28 feb 2009. sapa nk ikot? hahahahaha...ye. aku ajak2 ayam sahaja. tak perlu amik berat tawaran ini. tawaran ini xtermasok dlm linkungan "xbaik tolak rezeki". ungkapan itu dikecualikan dlm kes ini ye.

kalo ikot, kenala kuar duit sendiri. dgn rm20, makan kt kenny rogers lak tu. haruslah cukup utk kos makan aku sorg je. lalalalalaa....blogger-emoticon.blogspot.com



*****************************


ni lak makanan yg aku beli menggunakan duit aku sendiri di pasar malam. aku mmg suka p pasar malam. xtau la kenapa. tetiap minggu mesti terasa2 nk ziarah je kt pasar malam tu!

kt area umah aku ni lak, pasar malamnya setiap isnin & jumaat.

so, td p ziarah tempat peberet nih. best best..

teringat lak kt mak. dh berapa minggu dia terhengen nk makan putu bambu. kebetulan xramai yg beli putu bambu arini. dpt la aku beli putu bambu ni 3 hengget. ngehngehngeh...

sesapa yg xkenal putu bambu, ni aku perkenalkan. gambar je la yg mampu.. blogger-emoticon.blogspot.com


2 comments:

aliaaroslan said...

nak ikut.. nak ikut.. kak kasya belanja k.

pemerepek said...

leh...
marila ikot..
bayo sendiri laaaa...
akak student ni ha...
hehhehehehe...