Sunday, February 22, 2009

out of office

kt sg petani. tdo sg petani. esk tdo kt batu feringghi. selasa balik kl. abu meeting kt subang.

terlalu banyak cerita nk dikongsi.

family aku ditimpa musibah. doakan kemanisan hikmahnya dapat memadam kepahitan darinya. insyaallah.. org lain dapat memaafkan. aku masih keras hati. maaf. pada aku, kau tetap bersalah. betolla kata bos aku. aku sangat keras hati. selagi aku x langgar hukum allah, insyaallah aku di jalan yg betol..

arini kelas sampai kol 2. siap ada kuiz. cm kambeng! walaupon aku baca buku, tetap xleh jawab. nasib baik depan aku ade abg2 polis & mejar bersara. tiru jawapan diorg. hahahahaha...

sbb nk cepat sampai umah maksu, lunch pon terbabas. akibatnya, perot aku masok angin dgn hebatnya. spoil mood aku nk melantak makanan.blogger-emoticon.blogspot.com

nt aku update lg la ye. penat td pon x ilang. td jd co-pilot. as maksu aku yg drive. sepanjang jalan hujan lebat. eksiden xyah ckp la. berderet2. rasanya, mmg ade puak yg purposely wat eksiden. cam td, maksu aku drive dgn laju. ye la.. 4wd, kan.. tetibe ade 1 kete kt depan ktorg, iswara putih. nmpk cm dh lama la kete tu. tetibe dia brek mengejut. nsb baik maksu pon sempat brek. pastu dia ke kiri. rupanya, dia ni puak2 tow truck. mmg ramai yg stand by tepi2 jalan.

so, sesapa yg nk wat long distance journey, please be careful. puak2 ni mmg tunggu masa je nk wat duit. diorg ni pakai kete cam lama2, pastu ade line kuning kt tepi kete. mudah dikenali sbnrnya.

No comments: