Friday, October 24, 2008

25 Oktober

Esk, 25 oktober. taun lps, tarikh yg sama, aku mula keje kt company ni. masa mula2, mmg cuak. maklom la.. tempat baru kan. dah la job title - junior consultant. ape keje aku ni weh??? pastu lak, tgk cm sgt professional je bos2 aku nih. aku ni dh la cm kampong je.. maklom la.. bos aku dlu kalo korg tgk, xsangka dia bos. selekeh je.. bos skang, vogue. hehehehehe...

esok, genap setahun aku keje kt cni. mcm2 aku belaja. sgt berterima kasih dgn bos2 aku yg sanggop ajar aku yg sengal ni. mula2 dlu, rasa bodo sgt. skang pon bodo lg. tp sbb dh mcm2 aku face, dh kira ok gak r. tp masih belom pandai. sbb, ilmu makin belaja, makin terasa ketidakpandaiannya. jd, tuntutlah ilmu sebanyak mungkin.

masa sgt pantas berlalu. tuptup dh setaun. aku rasa cm baru je aku melangkah masuk ke cni. beza dgn opis lama. setahun stgh keje kt sana rasa cm dh tiga tahun. hahahhaha...pastu, sendiri pelik. nape la aku xdpt CA ni? dh 3 taun aku keje. hahahaha.. sengal.

setahun kt cni, masih xdpt menambah minat aku dlm bisnes. i hate bisnes. i can restructure ur business but for me to manage 1, sori. i dont want to. sampai cmtu la tahap xsuka tu. hehehhee.... mungkin dgn peredaran masa akan menambahkan minat aku. mungkin...

kami skang sdg dlm usaha mencari ofis baru. mungkin akan berpindah dlm masa terdekat..my life & my future plan must be restructured. everything must b smooth & silky.. hmm.. nt la aku bgtau ape plan masa depan aku. yg pasti bukan kawen ye kawan2...

25 Oktober gak bday adik sepupu aku - SIti Nor Balqis bt Abdul Razak & kawan sekolah aku - Shimah. maaf nama penuh xigt. slmt hari lahir.. semoga dlm lindungan Allah selalu..maaf, cm biasa, spt tahun2 lps, tiada hadiah.. hanya doa mampu ku kirimkan..

25 Oktober.. nice date... hope, benda best gak yg jd esk. hehehehehe...

No comments: