Monday, October 13, 2008

packed!



cite 1 - ikan

aku dpt 2 ekor ikan. jgn jeles. bos aku bagi. ikan ni ade magnet kt bwh dia. skang ni, dia la menghias terbaru ats meja aku ni. sbb xleh dimasak, so, aku pelihara ats meja aku.


gmbr selingan - ni nnk aku. tgh bukak daun ketupat kat kampong. gengster kan nnk aku. sbb tu aku pon sama..

gmbr raya dgn adik aku - angah. tembam x aku????



cite 2 - open house umah en shukri


kek bday maksu... banana choc

potong kek sendiri sbb aku malas nk tolong. hahahahaha...

pandangan menggoda dari haji. lalalaalala...

abg ujang pon same la..

fail kalo amik gambar!


suka carik pasal dgn aku!

2 comments:

vtec said...

ko pakai tudung ape tu kasyah, tudung ariani ke munawwarah, awning nmpk cantik, pakai tudung tu kekadang perasaan je nmpk tembam tp sebenonya ok

vtec said...

kasyah aku ade bc blog kawan ko, siannya die stress bangat, aku ni sebenonya lebih kurang mcm die tp lucky me aku dpt mak mertua yg baik giler2, aku je yg ntah hape2 xbape pandai amek hati org tua. so aku nasihatkan kalau belum kawen pun enjoy je dulu jgn tensen2.aku pun selalu igtkan diri aku xnk tensen pasal anak at least aku dpt enjoy hidup berdua, rezeki tu ade cume lambat atau cpt je