Friday, October 17, 2008

aku tgh bengang!

1- makanan kt food court sogo mahal nk mampos!

td aku p sogo. niatnya nk teman kak siti beli beg. last2 aku yg beli sandal. haih! xpe la.. pastu dh pusing 1 sogo, kompom la lapa, kan. so decide nk makan kt food court coz kak ct nk makan nasik. aku ok je. ape2 pon boleh. pas meninjau, aku pon decide nk amik makanan kt gerai yg jual makanan thai. aku amik sotong kecik 2 ekor, xde kepala, sayur dgn kerabu mangga. sume sekali rm11. ape kes???? baik aku makan nando's! puas gak ati aku! hangen2! aku sampai cm terjerit r kt cashier tu sbb tekejot sgt! bangang betol!


bukan gambar hiasan. ni la yg aku makan td!



2 - my attire

aku sbnrnya cukup x suka kalo ade org komen on my attire. cpt je muka aku jd merah. admit, aku jarang pakai suar ke opis. byk reason.

(a) nenek aku xsuka aku pakai suar.
(b) kemeja kebanyakannya ats bontot. aku xselesa.
(c) kemeja mahal. aku xde duit.

td ade org bgtu, ade seorg makhlok Allah ni, komen attire aku. suh pakai elok2. x elok ke kalo pakai baju kurung??? ko nk suh aku pakai kemeja yg nmpk bontot tu ke? yg mmg sah2 tunjukkan potongan badan tu. cmtu ke?? aku hangen je. tp control2. sbb yg ckp tu org lain. xkan aku nk marah pemberitahu tu plak kan.

aku pakai gak kdg2. tp sgt mls nk pakai. xselesa. rasa cm xpakai baju je!

ape2 pon, masing2 ade reason. ko tego, x semestinya aku kena ikot kan... sukati aku la nk pakai ape pon! mampos situ!

skang aku dh puas ati. sbb dh luahkan. puas ati aku!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: