Wednesday, October 15, 2008

down!

hari ni aku down sket. sbbnya, perjalanan ke opis td ade sket gangguan. dari umah ke ampang, ok je. tp nk masok akleh, prob dtg. cm biasa, aku akan masok akleh dari kanan, potong ke kiri. sblm masok, aku dh usha, mmg line clear. tetibe ade lak kete dgn moto hon aku. upanya, dia nk ke kanan. aku makan jalan dia. ape benda dia maki aku tah. aku wat bodo je. lantak ko la. kt ctu mmg slalu jd cmtu. slalu je eksiden. alhamdulillah, aku x eksiden pg td. tp salah aku gak. cari penyakit, kan. xpela... ngaku.

sampai opis, aku call membe aku. dgn niat nk mengadu + mendapat simpati. malangnya, bukan simpati yg aku dpt. tp, dia marah aku & kata kalo dia kt tempat mamat tu, mmg dh pecah cermin kete aku. aku trus tergamam & rasa nk menangis. (remember: aku sgt sensitip) bila jd cmtu, aku trus xde mood nk becakap dgn mangkok itu. so terjadila conversation sebegini:

dia: bila nk jumpa?
aku: ntah
dia: xpela. nt aku call ko.
aku: xyah

tu memang menandakan aku dh kecik ati tahap gorila tuh! aku cari dia, nk ngadu masalah, tp lain lak jd. ni bukan 1st time! sblm ni pon sama. kalo aku xbgtau ape2, dia terasa. aku bgtau, dia xleh consult aku. ape kes???? aku dh xnk call dia pasni. lantak ko la. ade prob, ngadu kt org lain. ade membe pon xleh harap!

so, hopefully, xde sape gatal2 cari psl dgn aku arini. aku xnk marah org je. akibatnya buruk. sgt buruk, ok! aku akan naik hangen xigt dunia. time tu, kawan ke ape ke, aku pedulik hapa! better jgn dijolok sarang tebuan ini, ye! aku dh igtkan, sesape nk try, have a pleasure, k!

1 comment:

shazlina said...

nape ko x call aku ek? aku online je kul 10...aku da sampai sini da 9++ aku lepak ngan mak aku jap smbl makan...aku x sehat kan hari ni so aku slow sket....tp i will always have time for u....itu ko tau kan....apa la lu.....nama pun member nama pun care about member...

tapi aku da agak ni akan jadi sebab kau memang da 2 hari moody..hehe