Friday, October 10, 2008

open house

*updates*

1. aku nk p umah en shukri kol 12.
2. sampai kol 11.15 ni, bulu mata aku dh gugur 3 helai. cpt ngaku sape rindu kt aku??? pedih mata aku sbb selai masok dlm mata, kena contact lens aku! yg aku kompom, bukan shaz. sbb kalo shaz yg rindu aku, rambot aku yg gugur. bukan bulu mata. wakakakakaakaa....

----------------------------------------------------------------

arini aku nk p open house kt umah en shukri. best2. ni kali ke2 aku p. taun lps, kebetulan aku masok keje pas raya, so diorg pon dok bz wat open house. taun lps malu2 lagi sbb xknl sume org. taun ni, kompom xmalu dah sbb mereka sume tau aku xmalu. hahahahha... nk p pas jumaat. kompom aku lapa nk tunggu makan. so, pg tadi aku p beli nasik lemak. dh lama x santap nasik lemak lauk ayam masak merah yg pedas tuh! perghhh... sedappp! pastu paham2 je la.. ke jamban la aku sbb pg2 dh belasah makan pedas2!

my open house schedule:

JUMAAT 10 oct
pas zhr: umah en shukri
6-12 mlm: umah fatin

SABTU 11 oct
whole day: p beraya kt serendah & jln ipoh
ptg: umah kak anis @ kota kemuning. errrkkkkk?????
mlm: umah azfa @ sepang. sepang????

AHAD 12 oct
whole day: seremban - umah mak & mak teh. kalo sempat ke umah iwan
1-4pm: umah mak ika. kompom xsempat!

AHAD 26 oct
whole day: umah e-cal - sblh umah je
umah pakcik leman - hulu langat
umah maksu - kota damansara
3-3 ni wajib p. so, xyah masak sepanjang hari. best2!

ade sesape lg nk tambahkan sch aku ni? tarikh2 yg aku xmention, masih available, k! sblm ape2, aku nk mintak maap kt sapa2 yg ajk p umah tp aku xsempat p lagi. insyaallah, lain hari aku p, k.


aku sgt excited nk p makan umah en shukri arini sampai aku xbwk duit. dlm purse aku ade rm3.15. sume syiling. boleh??????? nk tau duit aku kt mana? bwh bantal aku. wakakakakakaka.... nasib baik arini mmg xplan nk isi minyak. tp tetap rasa sengal!!!!!

1 comment:

shazlina said...

pandai ko ek aku rindu rambut gugur ye.....