Wednesday, October 22, 2008

sepintas lalu

smlm, mak cite, ade org dtg umah. jiran2 sekampong gak. aku namakan makcik S. sbb nama dia mula dari huruf S. memula aku igt motif cite mak ni, makcik S tu nk dtg beraya. lantak ko la kan.. sembang2, borak2. last2 dia tanya mak,

"kasya tu nk jd AJK xxxx x?"

apakah??? sejak bila aku ni jadi ahli xxxx? setau aku, aku xpenah sign up jd ahli mana2 parti politik! adakah offer ini dtg kerana aku menghadiri majlis rumah terbukak anjuran ADUN aku ahad lepas??? niat murni ku disalah ertikan! niat aku cuma nk p makan & temankan mak yg sungguh2 nk p sana je... jgn salah paham ye..

pk balik, best gak kalo jd AJK xxxx ni. leh la kenal dgn ramai org, mana la tau kan.. leh dpt jodoh (desperate kah????). 2nd time pk, cm xbest. nt aku kena jaga aurat pastu mungkin kena pakai baju kurung je sentiasa. ye la nk pusing 1 kampong kan.. AJK xxxx kan. xkan la nk pakai t-shirt lengan pendek dgn jeans lusuh je?? mana nk letak air muka nenek aku?? pakai cm nk p pasar malam jer! kalo kt mekah or madinah, suh aku pakai jubah dgn purdah, gerenti aku nk pakai. kt cni, errmmm... xpe la. hehehhehhe...

kesimpulan: xmo! hehehehe... sy M.A.L.A.S.

1 comment:

shazlina said...

kau lupa ke kasya kau ni harapan k6 dulu...xde ko kolej x cemerlang ah cm2...hehehe best tau masa final year kasya single room....

kitrg habes kelas je p beli makanan....makan x hengat...makan makan makan pastu bantai tgk cite kat notebook kasya...kalau aku ada keta lagi best kan....lagi best2 makanan kite beli...those were the times...hmmm