Thursday, October 23, 2008

hari gila

smlm adalah hari yg gila dlm idop aku. memula ok je. pastu, bila bos i masok, leh dia suh i wat cash flow???? errkkk... aku ke akauntan client tu?? aku blsh je. sbnrnya, xtau format mana nk ikot. format skema badak cm dlm odit report page 9 ke format sukati yg utk management purpose ke...i confuse!! last2, aku pick 2nd option. meaning, format sukati aku. hahahahaha...

cek balik profit & loss yg aku buat, ade salah. ape kes??? tu la.. aku ni dh la nyanyok sket. pastu, xde sape lak nk semak keje aku. lg la jd extra sengal!!! betolkan, pastu wat bodo je. hehehehe... tp sbnrnya, takot gak kalo tetiba kena marah. so far, ok lg. so, nothing la kot, kan. hehehehe...

pastu smlm aku sgt bosan. xde mood nk wat akaun. masok bilik, berenang2 atas katil tanpa arah tujuan. arrrgggghhhhhh...bosan gila. last2, amik baju yg selonggok, campakkan ke dalam mesin basuh. hohohoho... aku suka basuh baju.

zaman belaja dlu, aku dok single room, top floor. maklom la.. bilik sorang. basuh baju 1 baldi, pastu gantong dlm bilik. jd cm rumah setinggan. hahahaha... seumur idop aku xpenah dok umah sewa. 4 tahun blaja, dok hostel. maklom la... ank emaskan. dpt la dok hostel. kontroversi gak aku dpt dok kolej pas praktikal tu kan? masa ptkl, dok kt umah sbb ptkl kt pandan indah. so, nk masok kolej kena apply balik. nasib baik ade bondoi, dia la yg tlg amikkan borang, submitkan.. pastu kena interview. interview lak malam, cmne aku nk p??? nasib baik aku kena interview dgn en ludi (dia ni pon blogger).. so, pakai msg je interview. cam sial. hahahahaha... kecoh 1 kolej pasal aku interview tru sms je. sape yg jd radio burok tah! kacang hantu betol! jeles la tu...huh!

aku dh merepek. kesimpulannya, aktiviti mlm smlm hanyalah berenang2, membasuh baju, sidai baju, tgk tb, tdo. sekian. idop yg boring! nk bgn amik quran, mls. so, berenang2 je la.. :-(
nk ajk org kuar minum, lepak2 kt kopi putih, mcm2 alasan timbul. ujan la, mls nk drve la, mls nk basahkan kete la, kopak la, blablabla.. last2 berenang sorang2 ats katil. hhmmmm... boring..boring..

No comments: