Tuesday, October 28, 2008

Deepawali Vattekel

btol kot eja cmtu.. kalo salah, sori ek..

aku suka deepavali. pelik x? sbbnya, time deepavali, mcm2 cite tamil ade kt tb. cite tamil mmg agak bising tp best. sbb show real life. tiap2 kali deepavali, mst aku dok dpn tb. melayan cite tamil. ye la... nk p beraya, xde membe indian.. dok dpn tb je la..

tapi taun ni, lain sket. sbb masih dlm mood raya. byk la open ouz sekaligus tidak memungkinkan aku melepakkan diri di hadapan tb menonton rancangan2 istimewa deepavali yg telah disediakan oleh menyedia rancangan. erkk... hehehe.. sabtu & ahad aku de 3 open ouz tetiap hari. isnin lak p melepak kt old town white kopi. jumpa membe2 sekolah rendah. mereka telah merefresh my memory. most scene aku dh lupa. aku kan pelupa. remember? hahahahaha...long & short term memory lost!!

tp aku sempat gak la tgk 2 cite ni. 1 industan. 1 tamil. Hindustan cite - Dhol kt astro kirana. mmg best gila. asik gelak je. memula aku igt xbest. upanya best. lawak tahap apa tah. sakit perot aku gelak terbahak2. kalo dia ulang, tgk r. kompom leh pecah perot.

Tamil lak cite Sivaji the Boss. ni pon best. kt tb2. dia tyg smlm. maaf tiada ulangan sbb stesen ini percuma. harap maklom... aku sanggop tdo lewat semata2 nk tgk cite ni sampai abis. ptt r jd box office. masa dia tayang kt panggung, aku xp tgk. maklom la... phm2 je la ek.. hehheehhe...yg penting, best. walaupon byk scene yg mengundang gelak kerana ketidaklogikannya, yg penting, tgk sbb nk berhibur. logik ke hapa ke, belakang cite. btol x?

yg paling bangang, scene dia nk putihkan diri dia. mati2 aku igt jd dia jd putih. nasib baik shaz bgtau, pakai badan org putih, super imposed. cilakak! tertipu gue. hahahahha...br igt nk wat cmne dia wat. cis cis cis!!!!!!!!

aku memang minat mamat ni. rajinikanth nama dia..kalo xsilap la kan.. kalo silap, sori r. hehehehe.. dari zaman dia belakon cite padaiyappa. pergh!!! mancho abis! pergerakan yg menarik. dlm padaiyapa dia hebat dgn selendang @ mafla dia. dlm sivaji dgn duit syiling 1 rupee.. pergh.. mancho mancho..

1 comment:

shazlina said...

ada lagi satu cite rajni sebelum sivaji...cite chandramukhi....ni pasal kawan bini dia split personality + kena rasuk ngan hantu memang best....dia make us think...tp cam besa ah cite tamil ada je x logik dia...but follow my dads philosophy....if u want to find logic dont ever watch tamil movie...hahaha