Monday, October 20, 2008

my 1st nephew

nama budak ni mohamad ape tah. panggil mohamad. sgt tembam. aritu xreti bejalan lg. dtg raya ni, dh pandai bejalan. siap tepis tangan org konon2 leh jln sendiri tanpa bantuan sesiapa. belagak betol! aku sgt geram dgn dia!! dia plg suka tangga. aku dgn sukarelanya menjadi nanny dia, pusing merata dlm rumah aku. sampai tangga, mesti nk naik pastu pusing ngada2 nk turun pulak. peluh2 aku melayan dia. xpe. mak long syg hang sbb hang x pandai menangis. hehehehe.. kalo hang menangis, naik la sendiri ye! xmungkin mak long volunteer nk ajk hang jalan2. huhuhuhuhu...

makan, sambil tgk tb, mmg best!


mengada2! makan sambil meniarap. sapa ajr tah!


saya la bos besar!!!!


nk turun bejalan2. lpskan saya.. lepaskan!!!!


move ur hand, mom!!


sgt comel!!! aku soka... dia x menangis pon. suka bejalan2 sbb baru pandai bejalan. badan dia mmg semangat. rasa nk ajk lawan sumo je. hahahahahaha..... lg 1, dia pon suka upin & ipin. kalo nk bg makan ubat, time tu r. gerenti dia bukak mulut tanpa paksaan. sama dgn mak long la... lalalalalalalalaa....

2 comments:

FatiYahh said...

nephew? anak adik ko ke?

pemerepek said...

anak sepupu aku. hehehehehe...